Om jag inte vill att ni ska renovera min lägenhet, hur gör jag då?

Emira

Kommentarer

  • Hej Emira,

    Vi har bedömt att renoveringen behöver göras. Om du inte vill godkänna renoveringen så är det Hyresnämnden som tar beslutet.

    Det är viktigt att du lämnar in svarsblanketten oavsett om du svarar ja eller nej. Godkänner du inte de åtgärder som Fabo anser nödvändiga kommer beslutet landa på Hyresnämnden. I hyresnämnden tas beslut om det är skäligt att lämna tillstånd för att genomföra renoveringen med de föreslagna åtgärderna eller inte.

    Ha en bra dag!
    Charlotte