Vilka olika tillval finns till era lägenheter?

Vilka olika tillval/modifierar finns det att göra på sin lägenhet? Finns det någon lista med de olika tillval man kan göra?
åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Det finns flera olika tillval möjliga till våra lägenheter. Eftersom våra bostäder skiljer sig åt så finns det olika tillval till olika bostäder.

    För att få reda på vad som gäller just din lägenhet kan du ringa till våra Lägenhetsförvaltare. De nås Mån - Fre kl 8-12.00 på 0346-886600, tonval 3.
    Det går också bra att lämna ett meddelande utanför öppettiderna om att de ska ringa upp dig.

    Ha det gott!
    Charlotte