Hur gör jag om jag är intresserad av en odlingslåda?

Hej.

Har sett att det finns pallkragar är dom för hyresgästerna eller hur fungerar det. Herting är jag mest nyfiken på.

Mvh

Ingegerd

Kommentarer

  • Hej Ingegerd,

    På en hel del av våra områden erbjuder vi våra hyresgäster en odlingslåda som kan användas för odling av grönsaker, blommor och växter. Att hyra en odlingslåda av oss är kostnadsfritt och tillgängligt för våra hyresgäster då det finns lediga lådor att hyra.

    Om du är intresserad av en odlingslåda kan du maila till info@fabo.se eller ringa oss på 0356-886600, tonval 3 så kan vi hjälpa dig vidare.

    Ha en bra dag!
    Charlotte