Hur ska jag göra om ni ska besöka mig idag men jag är sjuk?

Jag har gjort en serviceanmälan till er och ni ska besöka mig. Nu känner jag mig sjuk, vad ska jag göra?
Eva (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Tack för att du hör av dig och tack för visad hänsyn.

    Kontakta vår Serviceanmälan så snart som möjligt på 0346-886600, tonval 2 eller maila oss på info@fabo.se så ska vi hjälpa dig vidare och kontakta berörd personal.

    Vi gör endast besök i lägenhet för akuta ärenden om någon av de boende visar förkylningssymptom.

    Ha det bra!
    Charlotte