Vad är skillnaden på att logga in med bank-ID eller lösenord?

Hej! Vad menas med lösenord? Jag har alltid loggat in med bank id nämligen.
Caroline

Kommentarer

  • Hej Caroline,

    När du skapat ditt konto fick du möjlighet att även välja ett valfritt lösenord för inloggning på Mina sidor.

    Dock kan du välja vid inloggningen om du vill använda ditt lösenord eller via bank-ID. Har du glömt ditt lösenord kan du ändra det på Mina sidor efter inloggning med bank-ID eller återställa ditt lösenord via den länk som finns på inloggningssidan.

    Du väljer helt och håller själv vilken variant för inloggning som du önskar och som passar dig bäst.

    Ha en bra dag!
    Charlotte