Kan ni installera laddare för elbil?

Hej!
Har ni några planer på att bygga laddstolpar för elbil, nu när fler skaffar elbilar? Vi är minst tre i vårt område som kör elbil.

Dennis Johansson

Kommentarer

  • Hej Dennis,

    Tack för din fråga.

    I dagsläget förbereds det för elbilsladdning vid alla våra nyproduktioner och har gjort ett antal åt bakåt. Dock finns inga beslut om att installera laddstolpar i dagsläget.

    I denna fråga finns det flera parametrar som spelar in. Frågan lyfts till koncernnivå, dvs Falkenbergs kommun, med hopp om att hitta en gemensam infrastruktur.

    Ha en bra dag!
    Charlotte