Kan ni hjälpa mig med reparationer i mitt badrummet?

Jag har en Aspen kommod 60 cm i mitt badrum där lådorna fått vatten/fuktskador, går det att få lådfronterna utbytta?
Om så, vad kostar det och hur går jag tillväga vid en ev beställning?

Eva

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Tack för din fråga.

    För att få bästa svaret ska du kontakta din lägenhetsförvaltare som hjälper dig vidare. Ring till oss på 0346-886600, tonval 3 eller skriv ett mail med dina kontaktuppgifter och beskriv ditt ärende till info@fabo.se så ser vi till att din lägenhetsförvaltare kontaktar dig.

    Ha en bra dag!
    Charlotte