Kommer vara något informationsmöte för oss boende gällande ROT renoveringen Sloalyckan?

Jag undrar om det kommer vara något informationsmöte för oss boende gällande renoveringen av lägenheterna på Sloalyckan?
Enis

Kommentarer

  • Hej Enis,

    Vi kommer att hålla informationsmöte i god tid innan renoveringen för varje etapp startar då vi bjuder in er hyresgäster. Ni får då mer information samt möjlighet att ställa frågor till oss.

    Inbjudan kommer till varje etapp i god tid innan mötet.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte