Kommer ni att måla alla rum i lägenheten och kan jag påverka vilka rum ni kommer att måla?

Eva-Lena

Kommentarer

  • Hej Eva-Lena,

    Vi kommer måla kök, hall och liten WC. Detta kommer inte vara valbart. Vi vet i dag inte vilken färg vi kommer att använda men vi väljer alltid sunda material när en ombyggnation utförs så att ni kan bo kvar i lägenheten medan det målas.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte