Kommer man kunna få en evakueringslägenhet under renoveringen?

Jag behöver en evakueringslägenhet under renoveringen. Hur ska jag göra då?
Lars

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Vi har ett mindre antal lägenheter som kan erbjudas för evakuering om man är i behov av det. De som har särskilda behov och önskar evakueringslägenhet kan anmäla det till oss. I de fall det är fler personer som är i behov av evakuering än vad det finns lägenheter att tillgå kan vi behöva göra en behovsprövning.

    Om du behöver en evakueringslägenhet kan du kontakta oss genom info@fabo.se och uppge namn, adress och ditt ärende eller ringa till vår Projektassistent Magnus på 0346-88 66 36 och tala in ett meddelande så ringer han upp. Magnus jobbar som Projektassistent på flera av våra fastigheter så viktigt är att du uppger namn, adress och telefonnummer när du talar in ett meddelande.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte