Kommer det finnas möjlighet att få tvättmaskin/diskmaskin som tillval?

Natasja

Kommentarer

  • Hej Natasja,

    Tack för din fråga.

    I mån av plats i badrummet/köket kommer möjligheten av tvättmaskin/diskmaskin att finnas och vi kommer att se över detta under projekts gång och om det är aktuellt med tvättmaskin/diskmaskin kommer detta installeras först efter renovering. Det finns vissa byggregler och lagar som vi behöver förhålla oss till som tex. Säkert vatten.

    Ha en bra dag.
    Charlotte