Kan ni ta bort dubbelhyra när man flyttar inom Fabo?

Ta bort dubbelhyra när man flyttar inom Fabo alla har inte råd med dubbla hyror, det kostar att flytta i övrigt så ni borde ha förståelse att allt är dyrt så hjälp era hyresgäster Mvh hyresgäst
Mahmoud

Kommentarer

  • Hejsan,

    När man flyttar som internhyresgäst så kostar det även för oss om lägenheten som lämnas blir tom under en period, då får vi ingen hyra för den perioden.

    Därför är det viktigt som sökande att söka lägenheter som även passar tidsmässigt med när man ska lämna sin nuvarande lägenhet.

    Ha en fortsatt bra dag.

    Charlotte