Kan man köpa badkar till lägenheten?

Hej! Om det finns plats i badrummet, är det möjligt att köpa/installera badkar vid duschen? Tack för svaret!
Laura

Kommentarer

  • Hejsan,

    Tack för ditt inlägg.

    Om du önskar ett badkar i ett badrum där det inte varit badkar installerat från början får du själv stå för inköp och fackmannamässig installation. Du ska även ta bortbadkaret vid eventuell flytt från bostaden.

    Innan du installerar badkar måste du ta kontakt med din lägenhetsförvaltare. Det gör du enklast genom att ringa till oss på 0346-886600, tonval 3 mellan kl 8-12.

    Ha en bra dag!
    Charlotte