Kan jag ställa mig i er bostadskö om jag har ett samordningsnummer?

Hej. Jag har ännu inte svenskt personnummer men jag har fått samordningsnummer. Kan jag ställa mig i er bostadskö?
Beatrice

Kommentarer

  • Hej Beatrice,

    Det går bra att ställa dig i vår bostadskö om du har ett samordningsnummer.

    Kontakta vår Uthyrning på hyra@fabo.se eller ring till oss på 0346-886600, tonval 1, mellan kl. 10-12 & 13-14 så hjälper vi dig att skapa ett konto och ett lösenord.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte