Kan jag på en personlig parkering på Marknadsvägen eller Kv. Grieg?

Hej,
Jag vill gärna hyra en personlig parkering på Kv. Grieg där jag bor, kan jag det eller gäller "i mån av plats"?
Charlotte

Kommentarer

  • Hej,

    Valet att ha "mån av plats"-parkering är vanligt förekommande och ett sätt att skapa mer utrymme i parkeringsbeståndet. Att "öronmärka" en plats till en bil gör att man låser utrymmet dygnet runt.

    Vi jobbar alltid efter principen att det ska finnas utrymme till alla och eftersom att vi kan reglera antalet tillstånd genom upphandlad bevaknings entreprenör så kan vi alltid balansera antalet platser. Men detta innebär att man inte alltid är garanterad en parkeringsplats i beståndet.

    Hör gärna av dig igen om du har fler frågor.
    Charlotte