Kan jag överlåta mitt lägenhetskontrakt till någon annan?

Jag vill överlåta min lägenhet till en annan person, hur gör jag då?

Akgun B.

Kommentarer

  • Hejsan Akgun!

    Du har möjlighet att överlåta din lägenhet till en närstående person som du tidigare delat hushåll med under flera år i den aktuella lägenheten.

    Uppfyller du de kraven är du välkommen att kontakta vår Kundtjänst på info@fabo.se eller via telefon 0346-886600, tonval 1.

    Ha det fint!

    Charlotte