Kan jag få förtur till en lägenhet om jag behöver hiss?

Hej,

Jag har fraktur på mitt knä har svårt gå på trappor, vill därför gärna ha lägenhet med hiss. Sökte men utan resultat. Nästa år fyller jag 80 år och förhoppningsvis blir min önskan uppfylld. Tack för hjälp i förväg. (För sjuktransport med trappklättrare har jag betalat 500kr vid läkarundersökning).

Rola

Kommentarer

  • Hejsan,

    För att få en ny lägenhet behöver man söka den med sina köpoäng alt. hitta någon att byta med.

    Du kan även kontakta Falkenbergs kommun om du behöver bostadsanpassning.

    Ha en fortsatt bra dag.

    Charlotte