Kan jag ändra den bokade tiden under min bokning?

Tjabba.
Vi skulle behöva låna bilen en stund till och förlänga vår bokning. Kan man göra det?
Evelina

Kommentarer

  • Hej Evelina,

    Om du behöver förlänga tiden för din bokning är det möjligt via appen förutsatt att ingen bokat bilen tiden efter dig. Appen visar om det är möjligt att förlänga din bokning.
    Visas ingen ytterligare tid i kalendern är tyvärr inte bilen tillgänglig.

    Lycka till!
    Charlotte