Kan jag få köpa till fler tvättider?

Jag har tre tvättider idag, skulle behöva flera - hur funkar det? Hur många kan man ha?
Samuel

Kommentarer

  • Hej Samuel,

    Tack för din fråga!

    Man kan i de flesta av våra fastigheter få fler tvättider mot en mindre kostnad som läggs på din hyresavi.

    Jag rekommenderar dig att kontakta din lägenhetsförvaltare som kan hjälpa dig att svara på frågan. Om du inte vet vem som är din lägenhetsförvaltare kan du maila till mig på info@fabo.se så kan jag hjälpa dig vidare.

    Hoppas du får en riktigt bra dag!
    Charlotte