Jag vill ha en extra nyckel, hur gör jag då?

Hej,
Jag behöver en extra nyckel, hur går jag tillväga då?

Besmir

Kommentarer

  • God morgon Besmir!

    Visst kan vi hjälpa dig med en extra nyckel eller tagg. Ring till oss på 0346-886600, tonval 3 eller maila till oss på info@fabo.se.

    En extra nyckel kostar 400 kr och en tagg kostar 200 kr. Detta debiteras på din nästkommande hyresavi.

    Har du ytterligare frågor i detta ärende går det bra att svara nedan så hjälper vi dig vidare så fort som möjligt.

    Ha en bra dag!
    Charlotte