Jag vill betala min hyra med autogiro, hur gör jag då?

Hej,
Jag vill att min hyra ska dras genom autogiro, hur gör jag då? Kan jag välja vilken dag i månaden hyran ska dras?
Stina

Kommentarer

  • Hej Stina !

    Vi skickar gärna en blankett till dig som du kan fylla i och lämna tillbaka till oss. Hör av dig till oss med din önskan på info@fabo.se eller ring till oss på 0346-886600.

    Alternativt kan du själv skriva ut blanketten längst ner i inlägget och lämna in till vårt kontor på Möllegatan 2. Lägg blanketten i brevlådan vid personalingången till höger om entrén.

    Du kommer att behöva fylla i uppgifter om ex:
    • Ditt kontonummer
    • Vilken bank du har
    • Din adress
    • Du kan också anmäla autogiro via din bank.
    Meddela oss vilken dag i månaden du vill att din hyra ska dras så ändrar vi till det önskade datumet.

    Trevlig helg !
    Charlotte
    (Uppdaterad )