Jag har tappat min nyckel, kan ni hjälpa mig?

Igår tappade jag min nyckel och kan inte hitta den. Kan ni hjälpa mig på något sätt?
Thomas

Kommentarer

  • God morgon Thomas!

    Har du tappat din nyckel rekommenderar jag att du ringer till oss på 0346-886600, tonval 3, så att vi kan få in dina uppgifter och du kan få prata med din lägenhetsförvaltare.

    Besök också Polisen och kontrollera om någon kan ha lämnat in dina nycklar hos dem.

    Jag hoppas att de kommer tillbaka till dig så snabbt som möjligt.

    Önskar dig en fin fortsatt dag!
    Charlotte
  • Om jag har tappat min nyckel till tvättstugan, gäller samma procedur då?
    Mirriam
  • Hej Mirriam,

    Det stämmer att du går tillväga på samma sätt. 😀

    Ha en bra dag!
    Charlotte