Var lämnar jag in mitt hyreskontrakt?

Vart ska man lämna in sitt nya hyreskontrakt efter man skrivit på den?
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Vi ber om att få kontrakten till vår brevlåda som finns på Möllegatan 2, utanför personalingången vid vår Kundtjänst. Det är en stor svart brevlåda märkt med Fabo i lila.

    Hör av dig om du inte hittar eller ring till oss på 0346-886600 så guidar vi dig rätt.

    Ha en bra dag!
    Charlotte