Hur ofta har ni cykelrensning?

Hej,

Jag tycker att ni borde ha årlig cykel rensning.. Ofta det står trasiga cyklar, speciellt i cykelställen utomhus. Hade varit bra om ni bygger tak över cykelställena utomhus... det skyddar cyklarna mot alla slags väder o vind, Även snö.

Alice

Kommentarer

  • Hej,

    Det är inplanerat 1gång/år. På vissa områden finns knappt några cyklar- där görs det ingen cykel rensning. Sker årligen eller efter behov.

    Ha det fint.
    Charlotte