Hur många kö-poäng har jag?

Hejsan.
Jag undrar hur många kö-poäng jag har hos er.
Robin

Kommentarer

  • Hejsan Robin!

    Du kan se dina kö-poäng genom att logga in på ditt konto på vår hemsida.

    Du kan logga in med ditt användarnamn (personnummer) och lösenord. Har du glömt ditt lösenord så kan du klicka på ”Glömt lösenord” direkt under Logga in-knappen.

    Har du inget konto kan du skapa ett genom att klicka på ”Registrera dig här” på vår inloggningssida.

    Önskar dig en fin dag!
    Charlotte