Hur lång uppsägningstid har ni på era lägenheter?

Hejsan
Jag ska flytta snart och undrar hur lång uppsägningstid ni har på lägenhet? Har en parkeringsplats också som jag vill säga upp samtidigt.

Anita Bengtsson

Kommentarer

  • God morgon Anita!

    Uppsägningstiden för lägenheter och parkering är tre kalendermånader. Om du t.ex. säger upp ditt hyreskontrakt i april månad upphör kontraktet den 31 juli.
    Vi gör undantag vid dödsfall, då är uppsägningstiden en kalendermånad.

    Önskar dig en trevlig fortsatt dag !
    Charlotte