Hur kommer ni göra med damm och smuts i lägenheten under renoveringen och kommer ni att städa?

Valon

Kommentarer

  • Hej Valon,

    Under renoveringen kommer vi att sätta upp provisoriska väggar och dörrar för att minska att dammet kommer in i övriga delar av lägenheten, där vi inte utför några åtgärder. Vi kommer städa när lägenheten är klar.

    Ha en bra dag!
    Charlotte