Hur ändrar jag mitt lösenord till Mina sidor?

Emira

Kommentarer

  • Hej Emira,

    Du ändrar ditt lösenord genom att gå till inloggningssidan på fabo.se och väljer Byt lösenord. Då får du ett nytt lösenord till den epost som du har registrerat på Mina Sidor på fabo.se

    Vi har även förberett instruktionsvideor och guider för att underlätta bytet till kod/lösenord.
    Ta mig till videorna>>

    Ha en bra dag!

    Charlotte
  • Jag har försökt med allt bytt lösenord men det funkar inte min dotter hyr hos er o det funkar för henne så hon skulle hjälpa mig men det funkar inte ändå kommer inte in på mina sidor…..min mejladress är samma…..stenstrom_rosa@hotmail.com…. Måste jag börja om på nytt igen med mina dagar…😢🥺
    Rosa-Lill
  • Hej Rosa-Lill,

    Tack för att du hör av dig till oss, vi ska hjälpa dig. 😊

    Det bästa är att du ringer till oss på 0346-886600, tonval 1 (Uthyrning) så att vi kan hjälpa dig vidare över telefon. De har öppet på Uthyrningen kl. 10-12 varje vardag.

    Ha en bra dag!
    Charlotte