Hur ändrar jag mitt lösenord till Mina sidor?

Emira

Kommentarer

  • Hej Emira,

    Du ändrar ditt lösenord genom att gå till inloggningssidan på fabo.se och väljer Byt lösenord. Då får du ett nytt lösenord till den epost som du har registrerat på Mina Sidor på fabo.se

    Vi har även förberett instruktionsvideor och guider för att underlätta bytet till kod/lösenord.
    Ta mig till videorna>>

    Vad gör jag om det fortfarande inte fungerar?

    Om du exempelvis inte har en registrerad e-post så kommer du heller inte kunna få ett nytt lösenord. Så det första du behöver göra (om BankID förfarande fungerar) är att logga in med BankID och lägga till en e-postadress. Därefter kan du byta lösenord.

    Ha en bra dag!

    Charlotte