När lagar ni hissen?

Undrar når hissen på Motellvägen 2 Falkenberg skall fungera normalt. Är så trött på att den inte går att lita på .Har man sin lägenhet på våning 8 är man beroende av att denna skall fungera. Hoppas avdrag görs på hyran då jag anser arr hiss ur funktion var och varannan vecka är otroligt dålig service dessutom väldigt otryckt om man skulle behöva sjukvårdstjänster.
Karina

Kommentarer

  • Hej Karina,

    Tack för ditt meddelande.

    Jag kan se på serviceanmälan som finns skapad på att hissen krånglar att den blev åtgärdad idag på morgonen och ska nu fungera normalt. Tveka inte att kontakta oss igen genom att göra en serviceanmälan på Mina sidor eller ringa till oss på 0346-886600, tonval 2 om den skulle börja krångla igen.

    Ha en bra dag!
    Charlotte