Hur får jag tillgång till er tidning, Hemkänsla?

Såg i frågeforumet att Fabo.s tidning Hemkänsla delas ut tillsammans med Halland Nyheter.
Långt ifrån alla hyresgäster prenumerar på HN, så hur dessa tillgång till er tidning?
Marie

Kommentarer

  • Hej Marie,

    Tack för din fråga.

    Hemkänsla delas ut i totalutdelningen, alltså den som delas ut till samtliga hushåll, även de som inte har en prenumeration. Den kommer även finnas i våra brevlådor utanför ingången till vår Kundtjänst att hämta upp.

    Ha en bra dag!
    Charlotte