Har ni öppet kundtjänsten trots coronaviruset?

Hej.
Jag behöver besöka er men jag undrar om ni har öppet kundtjänst som vanligt eller om det är stängt?
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel,

    Vi har inte öppet vår Kundtjänst och hänvisar er att främst använda våra andra kontaktvägar som telefon, mail, chatt och forum.
    Har man hosta, feber, snuva eller halsont får man inte vistas i Fabos lokaler såsom vår Kundjänst.

    Kontakta oss gärna på 0346-886600 eller på info@fabo.se samt här i vårt forum så hjälper vi dig på alla sätt vi kan även om du inte kan besöka oss fysiskt.

    Tack för visad förståelse!
    Charlotte
    (Uppdaterad )