Vad kostar ett garage hos er & har ni någon kö?

Hej, jag undrar vad det kostar att hyra ett garage och om man kan ställa sig i någon kö?
Mvh Martin
Martin

Kommentarer

  • Hej Martin,

    Vi har garageplatser på flera av våra områden i Falkenberg. Priset kan skilja något mellan de olika fastigheterna och likaså tillgången på lediga platser.

    För att få uppdaterade uppgifter om lediga platser, priser och möjlighet att ställa dig i kö ber jag dig kontakta vår Uthyrningsavdelning. De kan du nå på info@fabo.se eller ring Mån - Fred 10-12 & 13-14 på telefonnummer 0346-886600, tonval 1.

    Ha en bra dag!
    Charlotte