Får man ångra sig om har skrivit under hyreskontrakt?

Får man ångra sig om har skrivit under Hyreskontrakt?
Amer

Kommentarer

  • Hej Amer,

    Tack för ditt meddelande.

    Inom svensk rätt är ett avtal alltid juridiskt bindande oavsett dess form. Vilket betyder att om du vill säga upp kontraktet så är det 3 månaders uppsägningstid. Däremot om det skulle vara särskilda skäl, så rekommenderar jag dig att ta kontakt med oss så snabbt som möjlig där vi kan boka ett möte.

    Hör gärna av dig om du vill boka ett möte på 0346-88 66 00, tonval 2
    mellan kl, 10-12 & kl. 13-14.

    Med vänliga hälsningar.

    Maria