Vem är fiberleverantör på min adress?

Jag undrar vem som är fiber leverantör till Almgatan i Slöinge. Behöver veta detta för beställning av bredbandstjänst.

MVH Jörgen
Jörgen

Kommentarer

  • Hej Jörgen!

    Vi har svarat på liknande fråga tidigare och där finner du svaret, klicka på frågan nedan så kommer du vidare.

    Ingår tv och internet i min hyra?

    Trevlig helg!
    Charlotte
  • Ja, liknande men inte samma. Jag läste det innan men det nämdes inte vem som var fibernätsägaren, Telia, IP-only eller någon annan. Jag vet att det är öppet fiber men när jag ska beställa tjänsten fråga de om vilken fiber leverantör jag har.
    Jörgen
  • Hej,

    Jag förstår. Det är Telia som äger nätet till vår Öppen Fiber. 😊

    Lycka till och hör av dig om du har några fler frågor.
    Charlotte