Får man hjälp med flyttkostnaden om man behöver en evakueringslägenhet?

Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    Nej, evakueringslägenheten kommer vara möblerad med köksinventarier med mera. Så du behöver endast ta med kläder, hygienartiklar m.m. Samt de käraste delarna som du behöver tas med.

    Kontakta Magnus Bengtsson för att förklara just dina behov så ser vi över möjligheten till en evakueringslägenhet.
    Du når Magnus via 0346-88 66 36 och uppge ditt namn, adress och fråga/ärende. Eller mejla till magnus.bengtsson@fabo.se

    Ha en bra dag!
    Charlotte