Får jag ha en studsmatta?

Hej
Får jag lov att sätta upp en studsmatta på grönområdet utanför vår lägenhet på Ängslyckevägen?
mvh Linda
Charlotte

Kommentarer

  • Hej Linda,

    Visst är det riktigt kul att ha en studsmatta!

    Ja, du får lov att sätta upp en studsmatta men endast på den mark som tillhör lägenheten.

    Låter det klurigt kan man tänka så här: Sköter Fabo om gräsklippningen är det vår mark och inte tillåtet att sätta upp studsmatta. Klipper den som bor i lägenheten gräset och marken tillhör lägenheten så kan man få montera upp en studsmatta. Men tänk på att visa hänsyn till dina grannar, prata gärna med dem om placering innan du sätter upp din studsmatta för att undvika osämja.

    Ha en bra dag!

    Charlotte