Hur får jag enkätundersökningen för 2021?

Den planerade enkätundersökningen till era hyresgäster kommer att skickas ut digitalt.
Hur får de hyresgäster som inte har någon mailadress möjlighet att delta i enkätundersökning och ge sina synpunkter? Alla era hyresgäster skall väl få möjlighet och delta.

Marie

Kommentarer

  • Hej Marie,

    Självklart vill vi att alla våra hyresgäster ska delta i vår undersökning. Har man inte möjlighet att delta digitalt går det bra att kontakta oss så skickar vi ut en fysisk enkät hem till hyresgästen.

    Ha en bra dag!
    Charlotte