Varifrån kommer den energi ni använder?

vart kommer eran energi ifrån, vad är eran energikälla? frågar till ett skolarbete.
rebecca

Kommentarer

  • Hej Rebecca,

    Tack för att du hör av dig till oss.

    Det beror lite på vad du menar med energi, jag väljer att du tänker på el och svarar på utfrågan med det som utgångspunkt.

    Vi har avtal med FEAB, Falkenbergs Energi AB, och de levererar den el vi använder. Deras el är märkt med Bra miljöval och görs av sol, vind och vatten.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte