Har ni haft cykelrensning på min adress?

Hej jag har varit på semester 1 månad. När jag kom hem såg att jag ficka en lapp ang. Cyklar. Nu har jag ingen cykel. Har ni nån förråd som ni har ställt nånstans

Mvh anela
Anela

Kommentarer

  • Hej Anela,

    Tack för att du hör av dig.

    Vi har rensar övergivna cyklar på våra områden en gång per år och har man inte märkt sin cykel tar vi hand om den. Det finns kontaktpersoner hos oss för alla områden där vi rensar cyklar och jag hjälper dig gärna att ta kontakt men behöver först din adress?

    Ha en bra dag!
    Charlotte