Går det att byta lägenhet på annat sätt än bytestorget?

Går det att byta lägenhet på ett annat sätt än bytestorget (där det är väldigt svårt att få rätt match) att byta lägenhet pga ändrade omständigheter i livet.
Elin

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Vi erbjuder hyresgäster att använda "Bytestorget" men du har också möjlighet att själv hitta en hyresgäst som vill byta boende med dig.
    • Tänk på att det först kan ske efter att man bott i sin lägenhet minst i 12 månader.
    Vill du att vi skickar dig en bytesblankett man du höra av dig till oss på info@fabo.se så ordnar vi det till dig.

    Ha en fin dag!
    Charlotte
  • Hej!
    Jag vill bytta lägenhet med en annan familj.
    Jag har ett stort lägenhet och behöver in mindre.

    kan jag även ha någon som medsökande i lägenheten ?

    Xhavit
  • Hej,

    Du är välkommen att söka lägenhet via Bytestorget eller så kan du själv hitta en familj som vill byta lägenhet med dig.

    Om du menar att ni kan stå två personer på kontraktet så är det en fråga som vi kan svara på när det blir aktuellt för ett byte så att våra Uthyrare kan titta närmare på er situation.

    Ha en bra dag!
    Charlotte