Behöver jag säga upp mitt Telia "start" - abonnemang vid flytt?

Har endast Telia "start-abonnemang", behöver jag ändå säga upp detta vid flytt? Och ska boxen lämnas kvar vid flytt eller tillhör den mig som registrerade och hämtade ut den? Loggar jag in på "mitt Telia" så finns det en tjänst för uppsägning av abonnemang och en för överlåtelse, väljer jag någon av dem eller jag behöver inte göra något alls?
Nicole

Kommentarer

  • Hej Nicole,

    Tack för din fråga.

    Du ska säga upp ditt abonnemang hos Telia och den svarta pucken som du fått av dem ska troligen returneras till dem, det brukar de informera om vid uppsägning. Den vita kontakten "switch" som sitter i väggen tillhör bostaden, ibland är den märkt "Tillhör Fabo" men inte alltid.

    Hoppas att du är nöjd med svaret, om inte så kontakta oss gärna igen!
    Charlotte