Får jag hänga upp amplar och ha blomlådor på min balkong?

Får man borra upp krokar i taket på balkongen (betong) för att kunna ha amplar och likande?
Hanne

Kommentarer

  • Hej Hanne,

    Tack för att du hör av dig till oss.

    Det är inte tillåtet att sätta upp balkonglådor eller amplar som hänger utanför balkongräcket på balkonger över markplan men håller du de innanför balkongräcket så går det bra. 🌺
    Gällande att borra upp krokarna så ska du kontakta din lägenhetsförvaltare för att få ett okej innan du börjar. Du når dem på 0346-886600 mellan kl. 8-12.

    Ha en bra dag!

    Charlotte