Återvinningspåsarna är slut, hur får vi nya?

Nu på juldagsmorgonen är  åter de bruna påsarna slut på Griegs återvinningshus. Skrev om detta för 2 veckor sedan då fanns det i några dagar.
Joacim

Kommentarer

  • Hej Joacim,

    Jag ska be vår personal att fylla på med mer bruna matavfallspåsar hos er. Gör gärna en serviceanmälan till oss nästa gång när de bruna matavfallspåsarna tar slut så kommer vi och fyller på med nya så fort vi kan.

    God fortsättning!

    Camilla T