Är er nya fastighet i Skogstorp rökfri?

Hello. Ni har ju en del rökfria fastigheter, är ert nya bygge i Skogstorp en sån fastighet?
Yasmine

Kommentarer

  • Hej Yasmine,

    Ja, det stämmer att vår nya fastighet på Göteborgsvägen i Skogstorp är en rökfri fastighet. Det innebär att man vid signering av hyreskontrakt intygar att man som kontraktsinnehavare inte kommer att röka på fastigheten och ej heller dennes gäster.

    Rökförbudet gäller i och i kring lägenheterna, alltså även alla gemensamma och egna ytor utomhus.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte