Kan ni hjälpa mig med akut ärende fast jag är sjuk?

Hej,
Jag har ett fel i min lägenhet som jag tror är akut. Tyvärr känner jag mig sjuk, vad ska jag göra?
Camila (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Camilla,

    Ring vår Serviceanmälan 0346-886600, tonval 2 och anmäl felet som uppstått i din lägenhet, de bedömer sedan om det är akut eller inte.

    Vi gör endast besök i lägenhet för akuta ärenden om någon av de boende visar förkylningssymptom. Vår personal kommer inte att beröra hyresgäster, exempelvis med handhälsning.

    Vi kommer att hålla avstånd till hyresgäster vi möter på våra områden. Vi uppmanar alla hyresgäster att göra likadant.

    Hoppas du får en fin dag i solen!
    Charlotte