Vem erbjuds lägenheten efter visning?

Jag har fått erbjudande om lägenhet, men står att flera har fått samma erbjudande. Hur går valprocessen till? Är det först till kvarn? I mitt fall är det hyresgästen som står för visning.
Linn

Kommentarer

  • Hej Linn

    Vad kul att du fått erbjudande om lägenhet. Det är inte först till kvarn som gäller däremot behöver vi ha besked senast det datum/tid som anges i det erbjudande som du har fått.

    Lycka till!
    Agneta