Uppsägning av garageplats.

Hur långt i förväg måste man säga upp sin garage plats? Stämmer det att det är 6 månader?
Carina

Kommentarer

  • Hej Carina

    På avtalet kan du se vilken uppsägningstid det är på garageplatsen. Oftast står det på avtalet att man hyr minst i 6 månader men med 3 månaders uppsägningstid. Har du frågor så får du gärna ringa oss på 031-80 60 80 så kan vi se hur ditt avtal ser ut. Vill du säga upp din plats kan du göra det via denna länk uppsägning parkering.

    Ha det så bra!
    Agneta