Tv

Följer det med en digital box för dom tv-kanaler som ingår med lägenheten?
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva
    Du behöver ingen digital box för att få tillgång till de fria kanalerna som Tele2 tillhandahåller. Då är det bara att sätta i Tv-kabeln i antennuttaget i väggen.

    Behöver du avtal för bredband mm så tecknar du avtal med respektive leverantör så är det deras digitala box som behövs.

    Hoppas att det gav svar på din fråga.

    Trevlig helg,
    Agneta