Skyltning

Jag vill sätta upp en skylt på fastigheten eller utanför min lokal, vad gäller?
Ernst Rosén

Kommentarer

  • För att få sätta upp skyltar på en fasad krävs ofta ett bygglov från kommunen och ska först godkännas av oss som fastighetsägare. I flera fall har vi har ett skyltprogram för våra fastigheter som ska följas så att det ser prydligt och enhetligt ut. Ta kontakt med kundansvarig lokaler och lyft frågan.
    Ernst Rosén